Let's party!

Presse bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Slut året med et brag og klæd dig i pailletter, sort og guld, der er basisfarver til enhver nytårsfest! På med en elegant selskabskjole og bliv stjernen på dansegulvet! Husk at få en trendy clutch- eller håndtaske med pailletter og små kæder med til dresset!

Fokus på 4 mærker, med sko, tøj og tasker til det perfekte galadress.

Kærlighed til sko, kvalitetslæder og robuste produktionsteknikker, Fericelli kender opskriften på sko af topkvalitet. Endnu bedre: hun lader dem komme til udtryk i hver eneste af sine kreationer! Hendes erfaring indenfor modetendenser kombineret med fejlfri finish og produktion resulterer i et uomgåeligt mærke, der tilfredsstiller både mænd og kvinder. Til ham: en kollektion af derbies, mokkasiner og støvler. Til hende: pumps, ballerinaer og støvletter. Til begge: sikkerhed for komfortable kvalitetsprodukter.

Hvis der er et mærke, der har gjort det til en mærkesag at gøre moden tilgængelig for alle, så er det Moony Mood! Modellerne er trendy, men tidløse. De er udført i ædelt læder, snart blankt, snart ruskind, og resultatet er lige så behageligt at have på, som det er at se på. Ærbar fantasi eller dristig elegance, mærket med det paradoksale navn vil ikke være længe om at skille sig ud fra sine samtidige med sin enkle og uforlignelige stil, samt på forholdet mellem pris og kvalitet!

Irregular Choice er det lille mærke, der stiger og stiger i hjertet på de modebevidste kvinder, der ikke har kolde øjne! Det var en vis Dan Sullivan, der i august 1999 på Englands sydkyst lancerede mærket, som har den originale ambition at ændre den traditionelle måde at se moden på for at komme væk fra den slagne vej og leve kreativiteten og excentriciteten! Modeskaberen fremstiller således modeller med inspiration fra rejser og unikke erfaring, som smelter forskellene sammen og krydrer tingenes gang. Irregular Choice er det irregulære valg. Valget af det overdrevne, en sindstilstand, en måde at optræde på, som giver drømmene og fantasien frit løb.

Ted Lapidus, der grundlagde mærket i 1951, var en af de første der fik populær succes med mode med inspiration fra safaritøj og uniformer og med unisexmodeller. I 1963 bliver han medlem af « Chambre Syndicale de la Haute Couture Parisienne », parisermodens eksklusive interesseorganisation. Ted Lapidus har altid haft smag for exceptionelle modeller af høj kvalitet og hans kreationer er kendeegnede af tøj med perfekt pasform og et strøg af elegance. Han var i øvrigt meget populær blandt stjerner som Brigitte Bardot, John Lennon og Beatles. I løbet af årene har modehuset Ted Lapidus udviklet nyskabende modetøj der har medvirket til gøre mærket verdenskendt.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2013: 140 millioner euros
  • Omsætning 2012: 115 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte
16, rue Henri Barbusse
Post nummer: 
1000 København K
Telefonnummer: 
89881555
Presse kontakt: 
Michael Christensen