Camel is the new black!

Presse bureau: 
Udsendt via b2bonline.dk

Denne vinter kommer du ikke uden om de kamelbrune nuancer, der giver vintage-touch til garderoben og er nemme at sætte sammen med varme farver som bordeaux, marineblå og sort. Det er den perfekte farve til både jakker, nederdele og bukser! Alle de store designere har tilegnet sig denne farve. På de prestigefyldte catwalks, ser du jakker, blazere, bukser, tasker, sko, tørklæder og ponchoer i varme, sandfarvede nuancer.

Fokus på 4 mærker, der rider med på den kamelfarvede bølge.

Et koncentrat af teknologi, håndværksmæssig udførelse og 100% naturligt design, det er det, der karakteriserer Pikolinos-skoene. Siden oprettelsen i 1984 har det spanske mærke bestræbt sig på at tilbyde komfortable designermodeller, der er designet med den største respekt for miljøet. Resultatet er unikt, naturligt og autentisk, tre fundamentale værdier for mærket.

Kærlighed til sko, kvalitetslæder og robuste produktionsteknikker, Fericelli kender opskriften på sko af topkvalitet. Endnu bedre: hun lader dem komme til udtryk i hver eneste af sine kreationer! Hendes erfaring indenfor modetendenser kombineret med fejlfri finish og produktion resulterer i et uomgåeligt mærke, der tilfredsstiller både mænd og kvinder. Til ham: en kollektion af derbies, mokkasiner og støvler. Til hende: pumps, ballerinaer og støvletter. Til begge: sikkerhed for komfortable kvalitetsprodukter.

Målsætningen for Pieces, der blev grundlagt i 2003, er at tilbyde alle kvinder i verden nutidigt og moderne tilbehør, der er til at betale. Mærket søger altid at følge med tendenserne og gør design til sin kæphest ved hele tiden at lade sig inspirere af moden på gaden eller modeopvisningerne, når de lancerer deres kollektioner. I dag har de specialiseret sig i at skabe bælter, smykker og sko med fun og glamourøst look. Det er modeller, der er til at betale for alle, og ombejlet af verdens modebevidste kvinder.

Mærket er af svensk oprindelse og er synonymt med urban, afslappet mode. Marc O'Polo blev grundlagt i 1967 i Stockholm, og kollektionerne blev hurtigt populære over hele Europa. Brugen af ædle materialer er afgørende for brandet, der ønsker at formidle et billede af kvalitetsprodukter. Det menneskelige aspekt er også vigtigt for Marc O'Polo, som støtter UNICEF for at forbedre mulighederne for uddannelse i de afrikanske lande. Nøgleordene for mærket er enkelhed, naturlighed, kvalitet, innovation og personlighed.

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa
Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og hurtigt slog igennem som førende webshop med sko, lædervarer og tøj. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor fashionable damesko, elegante herresko og komfortable børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (diskrete ballerinaer, klassiske støvler, farverige sneakers, avantgarde-pumps, varme støvletter, trendy sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

  • Omsætning 2013: 140 millioner euros
  • Omsætning 2012: 115 millioner euros
  • Omsætning 2011: 100 millioner euros
  • Omsætning 2010: 50 millioner euros
  • Omsætning 2009: 30 millioner euros
  • Omsætning 2008: 15 millioner euros
  • Omsætning 2007: 5 millioner euros
  • Over 6 millioner individuelle besøgende i december 2012 (Médiametrie, Europa)
  • Top 10 blandt mode-internetbutikker efter La Redoute og 3suisses (Médiametrie, 2012)
  • Top 10 blandt firmaer med størst vækst i Europa (Mediamomentum.co.uk, 2012)
  • Medarbejderstab: 200 ansatte
16, rue Henri Barbusse
Post nummer: 
1000 København K
Telefonnummer: 
89881555
Presse kontakt: 
Michael Christensen